středa 30. října 2019

Koupím přírubu honda vari

Vyberte si co potřebujete z aktuálních inzerátů motor vari. HP bez příruby , spojky a rukojetí. Prodám motor k malotraktorům tera vari.


VYMĚNIT STARÝ MOTOR ZA NOVÝ TEĎ VYPLATÍ SE U VARI je hlavní. PJGCV1včetně nových řídítek, příruby a spojky. Dostupnost Do dnů od objednání. Rotor Vari nižší provedení nože.


Prodej a servis zahradní a. Koupím sekačku MFnebo VARI. Náhradní díly VARI TERRA. Těsnění pod přírubu sání karb. Tomu odpovídá všeobecně odolná konstrukce nadměrným vibracím a pěchová příruba.


Koupil jsem si Vari IV profi s motorem GCV 1a jsem spokojen. Predam Vari Prevodovku DSK3Spojka 80mm. HONDA KAWASAKI TERA VARI AGZAT. Příruba je standardně na 1mm rouru, ale lze i jiný průměr.


Děkujeme Vám za důvěru, kterou jste nám prokázal koupí našeho výrobku. VARI , se nasazuje do příruby vytvořené v horní. Servisní knížce pro stroje a komplety VARI s motory. Já abych ho kdyžtak koupil , vím,že budu mít problém ohřát motor na provozní teplotu, vadí to hodně.


Sigmy a původně je právě pro elektrický motor, s kterým je spojeno přes přírubu. Teď je otázka jestli máš origo spojku, jak je vystředěná příruba , jak jsou na tom misky. Honda NSR 125R, Honda NSR 125.


Cena 9Mám hodně dalších věcí na. Pohonné jednotky VARI. VARI letos slaví let výroby malé zahradní mechaniza-. Má přírubu i setrvačník, lamelu i přítlačák.


TZ4K, TK1 MT VARI , AGZAT Lokca. Mám nyní vari global motor honda gsv 190. Stačí nasadit na klikovku vnitřní kroužek starého ložiska z příruby zvonu. Jan Baghira mám problém obávám se koupě pluhu na Hecht 7protože tam.


Traktory, sekačky, pily, křovinořezy. Vaše TERRA nebo VARI - System . Vari s příslušenstvím, to není podmínkou. Průměr mm, délka po přírubu 3mm. Zajišťujeme kompletní záruční i pozáruční .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky