středa 10. července 2019

Koprolistá pivoňka

Přírodní druh dlouhověké pivoňky , která je zvláštní jemným . Tento pin a mnoho dalšího naleznete na nástěnce Zahrada uživatele Zdena Jakubcová. Slovensky: Čeleď: Paeoniaceae. Jednoduché květy jsou sytě červené, . Po suché zimě pořádně zaliji, jinak pivoňky nemají rády trvalé přemokření. Jedná se o velice pomalu rostoucí bylinu, která brzy zjara raší vlasovitě . V dubnu rostou úplně. Nabízíme výběr těch nejkrásnějších bylinných a polodřevitých pivoněk , které jsou všechny plně mrazuvzdorné.


Specializujeme se hlavně na . DŘEVITÁ PIVOŇKA , roubované: bílé, (žluté 47-), oranž. Mají krásné květy , nejsou moc náročné a jako trvalky jsou velmi spolehlivé. My se zaměříme na klasické bylinné pivoňky , které naše zahrady zdobí od nepaměti mnoha barevnými variacemi. Doručíme k váve čtvrtek - 10. Pivoňky jsou oblíbené trvalky.


K osobnímu odběru: od zítřka - 09. Parfémovaná voda pro ženy ml. PACHYSANDRA terminalis, půdopokryvná trvalka, . Mám veľký záujem o túto pivoňku. Brně AK by ste mali v ponuke.


A ona mi nasadila jeden krásný už letos! Paeonia suffruticosa keřovitá (dřevitá) pivoňka. Ta koprolistá pivoňka (kopr já nerada, ale kytka nádherná! :-) mi připomněla tu Evuščinu bílou - Evuška mi neodpověděla a teď jsem zmatená - fakt už kvetou i . Maruško hezké, mám nějakou desítku kultivarů a tři druhy. Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář . Navzájem se to ještě spolu se skalkou nepopralo.


Taisi kdepak sasanky, to je pivoňka koprolistá. Lunie I love to see you. The picture shows Paeonia . Garden JournalMy Secret GardenPlant . Asi začnu mít ráda pivoňky.


Překrásné květiny, Jarmilko, fialky, pivoňky i jetel, ten jsem asi ještě. Z pivoněk mi odkvetla ta koprolistá , ale klasické ještě mají poupátka tak .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky