čtvrtek 18. července 2019

Malé mušky na kedlubnách

Na molice, malé bílé mušky , je postřik skoro zbytečný. Na jejich těle se neudrží a ochranná lhůta přípravků je příliš dlouhá. Přišlo mi také, že se všude okolo vyskutují malé mušky. Nevíte někdo, jestli je možné zeleninu ještě nějak zchránit? Ocením jakoukoliv radu.


Malé , bílé mušky , sající na listech, při dotyku vzlétají, vyskytují se hlavně ve sklenících a na pokojových rostlinách. Nosatci, způsobující praskání kedlubnů , vyžírání listů, vyslepení . Popis: Bílé „ mušky “ asi cm velké, pokryté voskovou vrstvičkou, které sají na spodní straně listů. Přípravek na olejové bázi k likvidaci savých a žravých. Malé žluté lepové desky ve tvaru motýla proti mšicím, molicím, vrtuli, třásněnkám,. Takovej prevít jsem mívala na zahradě na kedlubnách a stíkala jsem jej čím se dalo.


Dobrý den, všimla jsem si, že mám bazalku přinesenou z obchodu posetou malými býlími motýlky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky