středa 15. února 2017

Kroucení listí u rajčat

Kroucení listí u rajčat

Zasadili jsme letos rajčata , rostlinky vypadaly krásně - zelené, pevné stonky, ale najednou se jim kroutí nové lístky. Trvá to už asi týdny a . Rostlinám se začaly kroutit listy. Na rajčatech , která jsem si zasadila do větších nádob a mám je umístěné u jižní stěny domu, se mi horní části rostlin. Od Miloše Krumpa Hodně se tu píše o kroucení listů rajčat , zde uvádím odpověď od mého dobrého známého zahrádkáře. Kroucení listů u rajčat - Zpracovaná témata - Zdraví-léčba tema.


Kroucení listí u rajčat

Za dnů se začly vrchní listy kroutit. Vysadil jsem zdravé sazenice rajčat na záhon. Loni jsem nevypěstoval ani jeden plod . Bakteriální rakovina rajčat.


Když jsou rostliny rajčete zasaženy bakteriální rakovinou, začnou se listy listů nejprve kroutit vzhůru a poté vyblednou. Je- li rajče napadeno .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky