úterý 27. března 2018

Kam zasadit slívu zákrsek

Zjistila jsem, že na zahradě mi slepice zlikvidovaly malinoostružinu, tak tu mám připravenou beztrnnou ostružinu v kontejneru a přemýšlím, kam jí zasadit jestli . Navíc polovina obchodů v. Dokonce i zasadit šíp do zářezu vyžadovalo úsilí. Kam vás vábí první jarní slunce? Ale už jsme ostříhala ibišky venkovní i ostružinu , všechny ty obrovské dekorativní traviny, vyhrabala trávník . No, ale dnes jsem rozhodnuta se vybicovat a zasadit ty zakoupene. Ostříhala jsem ostružinu a nechala jen větve, které budou plodit příští rok . Nemám je kam zasadit , jedná se o přebytky, byla b. Kč a větší za 1- Kč sazenice mahonu - 1- Kč ostružinu trnitou - 1- Kč skalnička - 1- Kč.


Ráno, když chtěla jít zase dál, se jí stařenka ptala, kam má vlastně namířeno a Jasněnka po pravdě. Přistoupil jsem až k ohradě, v místě, kam není vidět ze strážního domku. Natrhal jsem si trochu malin a ochutnal i první černou ostružinu. Ten je zajisté nutno zasadit do doby vzniku, v čase náboženských třenic a hádek, a pak je rovněž . Takže je lze snadno ovlivňovat, kam porostou. A tak ekonomicky, ekologicky a pro zdraví je to výhodnější si je doma zasadit.


Sazenice je asi za Kč, v obchodě máte na půl zralou kyselou ostružinu jednu za korunu. Mozna by taky potrebovala zasadit do volne pudy, treba se ji nechce plodit v. Ja jsem uz minuly rok nevedela kam s ni, takze jsem ji nechala v kvetniku. Kam morušovník tedy zasadit ? V našich podmínkách se daří. Kam je zasadit , kdy sklízet a řezat, bývá pro zahrádkáře mnohdy neřešitelným rébusem.


Plody vynikají svou lahodnou . Pár rad vám pomůže hádanku rozluštit. Traveling in Slovakia. Prírodné krásy a zaujímavosti.


Máme trnitou ostružinu - má drobné plody, ne moc šťavnaté - ale ta chuť! Vyzkoumám, jestli bych ji měla kam dát. Poté jsem si nechala druhovrhového Ostružinu -líbila se mi jeho kresba. K vyluštění hádanky Kam a proč obraz hraběnky zmizel?


Nedoporučuje se zasadit keř do lesní hrabanky. Ta příliš vysychá a . Stává se totiž otázkou, kam až je možné popustit přírodní .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky